CZ / en

Informační portál pro zákazníky

Co je zákaznický portál?
Zákaznický portál je místo, na kterém zákazník najde aktuální, kompletní a přehledně uspořádané informace o svém obchodování s OQEMOU, jako např.

  • Informace o objednávce a průběhu dodávky.
  • Dokumenty k jednotlivým dodávkám jako jsou atesty, bezpečnostní listy, faktury.
  • Informace o stavu a počtu zapůjčených kontejnerů včetně možnosti si jednoduše objednat jejich vrácení do OQEMY.
  • Aktuální a přehlednou cenovou nabídku.
  • Úplnou nabídku zboží a služeb, které OQEMA nabízí.

Kvalitu a přesnost dat uvedených na portále zabezpečujeme moderními informačními technologiemi, odpovídajícími firemními procesy a propracovanou automatickou kontrolou.

Jaké jsou výhody portálu?

Zjednodušení práce, úspora Vašeho času jsou hlavními výhodami, které Vám portál přináší. Nabízíme kompletní informační servis o aktuální nabídce zboží a služeb, cenách i dodacích lhůtách. Na internetových stránkách OQEMY najdete veškerou produktovou dokumentaci,jako např. specifikace produktů, atesty atd.

Portál Vám umožní se efektivněji rozhodovat a rychleji vyřešit Vaše požadavky

Nespornou výhodou využívání portálu je také úplná a přehledná evidence, kterou nyní vedeme v přehledné struktuře.

Komu je portál určen?
Náš portál je určen pro všechny firemní zákazníky.

Jak získate přístup k portálu?
Váš obchodní zástupce Vám pomůže s přístupem do našeho zákazického portálu a naučí Vás ho co nejrychleji a nejefektivněji ovládat. O pomoc můžete požádat i naše marketingové oddělení, které můžete kontaktovat na emailu marketing@oqema.cz. Rádi Vám pomůžeme.

 

Odkaz na zákaznický portál

Odkaz otevře portál v nové záložce.

https://portal.oqema.cz

Romana Břeňová

Marketingový specialista

T +420 469 777 775
romana.brenova@oqema.cz