Odpovědnost
Oblasti naší odpovědnosti
Zajišťujeme maximální možnou bezpečnost provozu našich závodů použitím jednotných norem v oblasti bezpečnosti procesů a systémů, které jsou pravidelně kontrolovány s ohledem na shodu a účinnost.
Zodpovědnost za výrobky bereme a chápeme jako neustálé zlepšování bezpečnosti lidí a životního prostředí.Našim zákazníkům a partnerům, které podporujeme při jejich bezpečném a ekologickém zacházení s našimi produkty, sdělujeme konkrétní rizika a pomáháme řešit nezbytná bezpečnostní opatření s ohledem na použití těchto produktů. Naší každodenní prací je zajistit zodpovědné chování našich zaměstnanců, zákazníků i partnerů při manipulaci a používání našich produktů.
REACH – Prohlášení o registraci látek v souladu nařízením ES č. 1907/2006 - česky
REACH – Prohlášení o registraci látek v souladu nařízením ES č. 1907/2006 - anglicky
Prohlášení dodavatele/distributora o SVHC - česky
Bezpečnost a ochrana zdraví našich zaměstanců je pro nás na prním místě a má pro nás zásadní význam. Dodržování aktuálních bezpečnostních, zdravotních a enviromentálních předpisů je pro nás prioritou v celé společnosti a ve všech oblastech. Prostřednictvím dalšího vzdělávání a školení v těchto oblastech podporujeme a posilujeme zodpovědnost každého zaměstnance.
V souvislosti s naší obchodní činností je naším cílem minimalizovat nebo se vyhnout emisím škodlivých pro změnu klimatu.
Naše enviromentální výsledky neustále zlepšujeme díky:
- využití surovin,
- minimalizaci spotřeby energie,
- optimalizaci dodávek a dopravy našich výrobků,
- opětovným použitím či likvidací produktů a surovin,
- opakovaným používáním obalů.
Při výběru dodavatelů a partnerů je jejich dodržování firemních principů přinejmenším stejně důležité jako jejich odbornost a spolehlivost.
Stejně jako Q v naší značce OQEMA zaujímá důležité místo, tak se vysokou kvalitou vyznačují naše aktivity, produkty a služby. Ve všem, co děláme, zvažujeme zájmy zaměstnanců, zákazníků, dodavatelů, dalších obchodních partnerů, akcionářů, sousedů a společnosti obecně - v souladu s Kodexem chování společnosti OQEMA.
Naše vztahy se zákazníky považujeme za rovnocenné partnerství, proto se snažíme identifikovat očekávání zákazníků v počáteční fázi a rychle reagovat v zájmu jejich potřeb. Měříme, do jaké míry se nám tato očekávání podaří uspokojit - každý den.
Naším cílem je vyhnout se nebo minimalizovat emise škodlivé pro změnu klimatu v souvislosti s naší obchodní praxí, kdykoli je to jen možné. Důsledkem je, že v průběhu celého řetězce tvorby hodnot neustále zlepšujeme naše environmentální výsledky:
- využitím surovin,
- minimalizací spotřeby energie,
- optimalizací dodávek a dopravy našich výrobků,
- opětovným použitím či likvidací produktů a surovin,
- opakovaným používáním obalů.
Při výběru dodavatelů a partnerů je jejich dodržování firemních principů přinejmenším stejně důležité jako jejich odbornost a spolehlivost.



RSPO Certificate - 2-0664-16-000-00
Osvědčení Responsible Care - česky
Osvědčení Responsible Care - anglicky
Responsible Care - samohodnocení OQEMA
Responsible Care - politika integrovaného systému řízení
Certifikát ISO 9001:2016 - česky
Certifikát ISO 9001:216 - anglicky
Certifikát ISO 14001:2016 - česky
Certifikát ISO 14001:2016 - anglicky
Certifikát ISO 22000 - Slatiňany a Plzeň - česky
Certifikát ISO 22000 - Slatiňany a Plzeň - anglicky
Certifikát GMP+ Slatiňany - česky
Certifikát GMP+ Slatiňany - anglicky
Kodex chování
společnosti OQEMA
Otázka postoje.
Kontaktujte nás
Daniela Dostálová
Manažer ISŘ
T +420 354 777 993
daniela.dostalova@oqema.cz